یادداشت|

المپیک ۲۰۲۴| اشتباهات متعدد و بی‌اخلاقی‌ها در پاریس «عمدی» است؟/ رژیم صهیونیستی آرامش المپیک را برهم زده

10:15 - 08 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۵۳۹۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
المپیک ۲۰۲۴| اشتباهات متعدد و بی‌اخلاقی‌ها در پاریس «عمدی» است؟/ رژیم صهیونیستی آرامش المپیک را برهم زده
اشتباهات متعدد و برخی اقدامات در جریان برگزاری بازی‌های المپیک پاریس نه تنها باعث افزایش انتقادات شده بلکه این موضوع را به ذهن متبادر می‌کند که شاید این تصمیمات از روی عمد باشد.

خبرگزاری میزان - روز دوم رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس دیروز (یکشنبه) با برگزاری مسابقات رشته‌های مختلف پیگیری شد و نمایندگان ایران در سه رشته مسابقات به رقابت پرداختند و یک اتفاق عجیب در روز گذشته در جریان مسابقات قایقرانی رخ داد که از چشم اهالی ورزش دور نماند و اعتراض رسمی کمیته ملی المپیک به IOC را در پی داشت.

مشخص نیست این اشتباهات متعدد در المپیک پاریس عمدی یا حتی سهوی است زیرا در همان لحظات آغازین المپیک نیز یک اشتباه فاحش رخ داد و سرود ملی کره شمالی برای کشور کره جنوبی پخش شد که به نظر می‌رسد این اشتباهات با توجه به حساسیت‌های سیاسی کشورها چندان هم سهوی نباشد!

کمیته ملی المپیک که سریعاً مراتب اعتراض رسمی خود را اعلام کرد به دنبال پیگیری این حرکت توهین‌آمیز پاریسی‌هاست و ضرورت دارد شأن ورزشکاران ایرانی که نماینده جمهوری اسلامی ایران هستند حفظ شود و این اتفاق مجدداً تکرار نشود.

پس از اتفاق عجیب روز گذشته، مسئولان کمیته ملی المپیک کشورمان سریعاً نسبت به این رفتار عجیب برگزار کنندگان مسابقات قایقرانی معترض و مراتب اعتراض خود را به صورت رسمی به کمیته بین‌المللی المپیک و برگزار کنندگان مسابقات اعلام و خواستار پاسخ رسمی آن‌ها شدند.

اتفاق عجیب رقابت‌های دیروز، در رقابت‌های قایقرانی روئینگ دو نفره و معرفی مهسا جاور و زینب نوروزی نمایندگان کشورمان رخ داد. در خط شروع مسابقه قایقرانی روئینگ دو نفره، ابتدا گوینده رقابت‌ها قایقران کشورمان را به عنوان ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی معرفی کرد، اما در ادامه به اصلاح اشتباه عجیب خود پرداخت.

گفتنی است؛ حضور رژیم منحوس صیهونیستی در المپیک از همان روزهای نخست باعث اعتراض اهالی ورزش از سرتاسر جهان شده و حتی ورزشکاران المپیک از روبرو شدن با ورزشکاران این رژیم خودداری می‌کنند و هیچ‌گونه محبوبیت یا احترامی میان اهالی ورزش یا تماشاگران المپیک ندارند.

حملات بی‌امان رژیم صیهونیستی طی ماه‌های اخیر به مردم مظلوم فلسطین، موجب احساساتی شدن بسیاری از مردم دنیا شده است و حضور این رژیم کودک‌کش در المپیک به جز حاشیه و بر هم زدن آرامش ورزشکاران کشورهای جهان هیچ فایده‌ای نداشته و مقامات پاریس در این زمینه پاسخگوی اعتراض مردم جهان نبوده‌اند و حتی با حرکاتی توهین‌آمیز علیه حجاب ورزشکاران مسلمان نیز تبلیغات منفی انجام می‌دهند که می‌توان گفت بدترین المپیک از نظر اخلاقی و انسانی را شاهد هستیم.

ترویج فساد و فحشا، تبلیغات هم‌جنسگرایی و رنگین‌کمانی در المپیک، حضور چهره‌های شاخص آمریکا که هیچ وجه مشترکی با ورزش ندارند و بیش از اینکه ورزشی باشند همواره با امور غیراخلاقی در فضای مجازی شناخته می‌شوند، در مراسم افتتاحیه المپیک، از اتفاقات فاجعه‌باری بود که توسط پاریسی‌ها رخ داده است.

فرانسوی‌ها حتی به دین خود، مسیحیت نیز رحم نکردند به طوریکه بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه المپیک پاریس هیئت‌های مذهبی در سراسر جهان بخش "شام آخر" را محکوم کردند. اسقف‌های کلیسای کاتولیک فرانسه این صحنه‌ها را که به گفته آنها مسیحیت را به سخره می‌گرفت، محکوم کردند. برهمین اساس کمیته بازی‌های المپیک پاریس برای تابلوی «شام آخر» با مشکل مواجه شده است. برگزارکنندگان از این اتفاق عذرخواهی کرده و گفتند که حرکت آنها به معنای بی احترامی نبوده است!

انتهای پیام/



ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
0
0
من فکر میکردم این کشورهای غربی
متمدن هستند اما ازصنعتشون که بگذریم از اخلاقیات بویی نبردند
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *